reklama

mate nenapadnu menovku

Ocividne posta, postari a postovie zasielky su pre mna srdcovou zalezitostou. Dnes ma rozosmial nas postak ked dorucil zasielku s 5dnovym oneskorenim a komentarom, ze to skoro vzdal. Preco? Vraj je moja 2cm velkymi pismenkami napisana menovka - dost nenapadna. Usmevne

Písmo: A- | A+
Diskusia  (18)

Starsim postakom by mali davat okuliare a mladsim zasa vitalitu. Lebo pred necasom sme mali ineho postaka, ktoremu sa ani nechcelo zvonit ani chodit na piate poschodie a preto nam iba nechaval oznamy, aby sme sa "urychlene" dostavili vyzdvyhnut si balicky na postu lebo uz su "urgentne" dlho uschovane na poste. Keby niekto vedel, ze boli dorucene tak mozno take nesmierne nahlenie nemuselo byt pisane cervenym perom.

Najlepsia bola teta postarka, ktora ma 2 deti, manzela nezamestnaneho, a strasne ju v zime boli lave koleno (ocividne mala hromadu casu ked dorucovala postu a potrebovala sa psychozne niekomu zdoverovat so svojim zivotnym udelom) - vitalna zena, lebo ta akosi nemala problem ani precitat menovku ani vyjst na 5poschodie (s pouzitim vytahu, jasne).

U nas sa postaci dost striedaju a pol roka co byvam v "petrzke" som este zazila kulturny sok ked som vzdy videla postarov a postarky len postarsich ludi. Ale prvy viked ked som sa prestahovala na mna vyklopkaval postak v plnom pearcingovom zbroji. Ked som ho videla ako sa mi takyto "rocker-postak" snazi dobit do bytu, najradsiej by som povedala, ze niekto nie je doma. Ale s kuchynskou panvicou v ruke (pre istotu) som sa rozhodla odvazne otvorit dvere a prebrat zasielku. Mladik bol mily, zhovorcivy, nie priliz kedze ho asi nebolelo este koleno ani nemal 2 deti, zviezli sme sa vytahom a zistila som ze zial len supluje ale postarceniu sa venuje len vo volnom cosa. Skoda, bolo by super mat mozno trosku modernejsi pristup k rozosielani "usmevov".

Silvia Benova

Silvia Benova

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  0x

aktivna a kreativna zena Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu